Ønsker du en "Mind the Gap"-analyse av din bedrift?

En god analyse dekker hele organisasjonen og gir et overordnet syn på virksomheten

 

Dette får du:

  • Vi hjelper deg å definere dine CX mål

  • Kartlegging av nåværende kundeopplevelse

  • Identifiserer CX-hull i bedriften

     

GAP-Analyse

"Det har vært en glede å jobbe med Joanna, og vi setter veldig stor pris på hennes hjalp og stort engasjement.  Vår «customer experience» med Joanna har vært 10/10" – Sara Persson, Chief Customer Officer at Pureservice AS

Annonse SOME CX HELT

Hva er CX og CXM?

Customer Experience (CX) og Customer Experience Management (CXM) er metodikker som lar deg kartlegge samspillet mellom kunde og bedrift. Målet med CX er å optimalisere kundereisen slik at den blir smertefri og full av gode wow-opplevelser. Men hvor begynner du egentlig?

Hva sitter du igjen med?


Etter Gap-analysen vil du sitte igjen med:

  • Definerte mål som hjelper med retning og fokus i arbeidet med å skape gode kundeopplevelser.
  • En  kvalitativ gjennomgang av din bedrifts grunnpilarer.
  • Klare forslag som til hvordan du kan bli bedre rustet til å levere gode kundeopplevelser.

     

Vår CX-ekspert, Joanna Carr

Joanna Carr er en av få som er sertifisert innen fagområdet CX i Norge. Carr er en av grunnleggerne av European Customer Experience Organisation, og er medforfatter av boken Customer Experience 3.