Ønsker du en gratis "Mind the Gap"-analyse av din bedrift?

En god analyse dekker hele organisasjonen og gir et overordnet syn på virksomheten

 

Dette får du:

  • Vi hjelper deg å definere dine CX mål

  • Kartlegging av nåværende kundeopplevelse

  • Identifiserer CX-hull i kundereisen

    NB! Kun 10 ledige plasser

GAP-Analyse
Annonse SOME CX HELT

Hva er CX og CXM?

Customer Experience (CX) og Customer Experience Management (CXM) er metodikker som lar deg kartlegge samspillet mellom kunde og bedrift. Målet med CX er å optimalisere kundereisen slik at den blir smertefri og full av gode wow-opplevelser. Men hvor begynner du egentlig?

Hva sitter du igjen med?


Etter Gap-analysen vil du sitte igjen med:

  • Definerte mål som hjelper med retning og fokus deg i arbeidet med å skape gode kundeopplevelser
  • En  kvalitativ gjennomgang av din bedrifts kundereise hvor vi ser på;
    • kvaliteten på kommunikasjon
    • I hvilken grad kundereisen er intuitiv
    • Hvor tidkrevende det er å gjennomføre oppgaven/konvertere
    • Den emosjonelle opplevelsen av kundens møte med din bedrift
    • Om opplevelsen samsvarer med kundeløfte?

  • Klare forslag som til hvordan du kan bli bedre rustet til å levere gode kundeopplevelser.

     

Vår CX-ekspert, Joanna Carr

Joanna Carr er en av få som er sertifisert innen fagområdet CX i Norge. Carr er en av grunnleggerne av European Customer Experience Organisation, og er medforfatter av boken Customer Experience 3.