Lær om kundesentrert organisasjonsutvikling i vår nyeste e-bok 

CX-bok_2023_V2_forside 1 (1)

I dagens verden, preget av økonomiske utfordringer og skiftende kundeadferd, er kundeorientering ikke lenger bare god forretningspraksis – det har blitt en uunnværlig overlevelses- og vekststrategi. Last ned boken og lær mer om:

  • Strategisk CXM: Lær hvordan du kan støtte hele organisasjonen i arbeidet med kundeorientering
  • Tverrfaglig samarbeid: Få konkrete tips om hvordan du kan integrere CX-tankesett og metoder i andre avdelinger og prosjekter
  • Veiviser til suksess: Les praktiske cases og oppdag hvordan andre bedrifter arbeider med kundeorientering

Sammen kan vi forme en kundeorientert og vellykket fremtid for din organisasjon!

Last ned e-boken her

Bli med på vår neste workshop!

Todagers CX-bootcamp

 

Få stålkontroll på Customer Experience (CX) med Joanna Carr. Vår CX-bootcamp gir deg en teoretisk og praktisk workshop hvor du vil lære og utveksle erfaringer.

Øk din kompetanse i CX– med både teori og praktisk øvelse

- Få en innføring i CX-metodikker, grunnpilarer og ansvarsroller
- Strategiarbeid og planlegging av CX-tiltak
- Hvordan man kan skape engasjement og bygge en kundeorientert kultur innad i bedriften
- Få en innføring i  kundereisekartlegging og CX-design


Anbefalt for:

Denne workshop egner seg for CX-ledere som er relativt nye i rollen og for andre ledere som tar del i det strategiske og daglige ansvaret for CX og/eller kundeorientering i din bedrift.

Learn more here