Gjør din bedrift eller organisasjon mer kundesentrisk
I dagens verden, preget av økonomiske utfordringer og skiftende kundeadferd, er kundeorientering ikke lenger bare god forretningspraksis – det har blitt en uunnværlig overlevelses- og vekststrategi. Last ned boken og lær mer om:
- Strategisk CXM: Lær hvordan du kan støtte hele organisasjonen i arbeidet med kundeorientering
- Tverrfaglig samarbeid: Få konkrete tips om hvordan du kan integrere CX-tankesett og metoder i andre avdelinger og prosjekter
- Veiviser til suksess: Les praktiske cases og oppdag hvordan andre bedrifter arbeider med kundeorientering
Sammen kan vi forme en kundeorientert og vellykket fremtid for din organisasjon!
Last ned e-boken her
Bli med på vår neste workshop!
Todagers CX-bootcamp
Få stålkontroll på Customer Experience (CX) med Joanna Carr. Vår CX-bootcamp gir deg en teoretisk og praktisk workshop hvor du vil lære og utveksle erfaringer.
Øk din kompetanse i CX– med både teori og praktisk øvelse
- Få en innføring i CX-metodikker, grunnpilarer og ansvarsroller
- Strategiarbeid og planlegging av CX-tiltak
- Hvordan man kan skape engasjement og bygge en kundeorientert kultur innad i bedriften
- Få en innføring i kundereisekartlegging og CX-design