Customer Experience E-bok.
Lær mer om strategien som skaper vinnerbedrifter!
Customer Experience er kundens opplevelse av din bedrift.
Kundeopplevelsen avgjør hvorvidt de kommer tilbake til deg.
Lær mer om:
- Customer Experience Management
- Suksessfaktorer for å lykkes med CX-prosessen
- Hvordan lede CX-arbeidet i din organisasjon
«E-boken er kjempebra! De fleste CX-ressurser er på engelsk, så det er forfriskende å faktisk se terminologien også på norsk. Det gir en tydelig og strukturert måte, en slags oppskrift, for å komme i gang, spesielt for selskaper der CX ikke er særlig bevisst tilnærmet ennå»
Kristina Marhilevica Global head of customer support at Ardoq
Hva er CX og CXM?
Customer Experience (CX) og Customer Experience Management (CXM) er metodikker som lar deg kartlegge samspillet mellom kunde og bedrift. Målet med CX er å optimalisere kundereisen slik at den blir smertefri og full av gode wow-opplevelser. Men hvor begynner du egentlig?
På tide å skape bedre kundeopplevelser?
I denne e-boken gir Joanna Carr deg en innføring i fagfeltet CXM. Hun byr på ny innsikt om:
- kundeservice og kundeforståelse
- optimalisering av kundeopplevelser
- tjenestedesign
Kanskje får du noen aha-opplevelser underveis?
«Visste du at kun 4 % av misfornøyde kunder klager? Hele 96 % forteller aldri hva som ødela kundeopplevelsen deres! I stedet går de rett til konkurrenten din!»
Joanna Carr, CX-ekspert Allegro
Vår CX-ekspert, Joanna Carr
Joanna Carr er en av få som er sertifisert innen fagområdet CX i Norge. Hun er en av grunnleggerne av European Customer Experience Organisation, og er også medforfatter av boken Customer Experience 3.