Samspillet

Customer Experience E-bok.

Lær mer om strategien som skaper vinnerbedrifter!

Customer Experience er kundens opplevelse av din bedrift.
Kundeopplevelsen avgjør hvorvidt de kommer tilbake til deg.

 Lær mer om:

  • Customer Experience Management
  • Suksessfaktorer for å lykkes med CX-prosessen
  • Hvordan lede CX-arbeidet i din organisasjon
GRATIS E-BOK
Annonse SOME CX HELT

Hva er CX og CXM?

Customer Experience (CX) og Customer Experience Management (CXM) er metodikker som lar deg kartlegge samspillet mellom kunde og bedrift. Målet med CX er å optimalisere kundereisen slik at den blir smertefri og full av gode wow-opplevelser. Men hvor begynner du egentlig?

På tide å skape bedre kundeopplevelser?


I denne e-boken gir Joanna Carr deg en innføring i fagfeltet CXM. Hun byr på ny innsikt om:

  • kundeservice og kundeforståelse
  • optimalisering av kundeopplevelser
  • tjenestedesign


Kanskje får du noen aha-opplevelser underveis?

«Visste du at kun 4 % av misfornøyde kunder klager? Hele 96 % forteller aldri hva som ødela kundeopplevelsen deres! I stedet går de rett til konkurrenten din!»

Joanna Carr, CX-ekspert Allegro

Joanna om e-bok

Vår CX-ekspert, Joanna Carr

Joanna Carr er en av få som er sertifisert innen fagområdet CX i Norge. Hun er en av grunnleggerne av European Customer Experience Organisation, og er også medforfatter av boken Customer Experience 3.