Customer Experience E-bok.
Lær mer om strategien som skaper vinnerbedrifter!
Customer Experience er kundens opplevelse av din bedrift.
Kundeopplevelsen avgjør hvorvidt de kommer tilbake til deg.
Lær mer om:
- Customer Experience Management
- Suksessfaktorer for å lykkes med CX-prosessen
- Hvordan lede CX-arbeidet i din organisasjon
Hva er CX og CXM?
Customer Experience (CX) og Customer Experience Management (CXM) er metodikker som lar deg kartlegge samspillet mellom kunde og bedrift. Målet med CX er å optimalisere kundereisen slik at den blir smertefri og full av gode wow-opplevelser. Men hvor begynner du egentlig?
På tide å skape bedre kundeopplevelser?
I denne e-boken gir Joanna Carr deg en innføring i fagfeltet CXM. Hun byr på ny innsikt om:
- kundeservice og kundeforståelse
- optimalisering av kundeopplevelser
- tjenestedesign
Kanskje får du noen aha-opplevelser underveis?
«Visste du at kun 4 % av misfornøyde kunder klager? Hele 96 % forteller aldri hva som ødela kundeopplevelsen deres! I stedet går de rett til konkurrenten din!»
Joanna Carr, CX-ekspert Allegro
Vår CX-ekspert, Joanna Carr
Joanna Carr er en av få som er sertifisert innen fagområdet CX i Norge. Hun er en av grunnleggerne av European Customer Experience Organisation, og er også medforfatter av boken Customer Experience 3.