Workshop for kundekontaktpersonell

Hvordan levere eksepsjonell kundeservice

cx_bilde15

For å levere eksepsjonell kundeservice, er det viktig å sette seg i kundens sted og forstå deres behov. Alle som interagerer med kunder, fra salgsrepresentanter til support-teamet, må være utrustet med den rette innsikten og verktøyene for å kunne gjøre nettopp dette. Hva om du kunne forbedre alle aspekter av kundeopplevelsen din ved å bruke et enkelt rammeverk?

Bli med på vår Customer Experience (CX) Workshop:

Allegro har skapt en engasjerende heldags interaktiv workshop som gir ditt kundekontakt-team den nødvendige kompetansen og verktøyene for å levere førsteklasses kundeservice og bygge sterke kundelojalitetsbånd. Gjennom vårt 'Relationship Drivers Framework' (RDF), inspirert av CX-Academy, men tilpasset det norske markedet, vil vi utforske og lære hvordan man forstår og anvender de seks følelsesmessige driverne for en vellykket kundeopplevelse.

Du er velkommen til å melde på så mange av dine ansatte som du ønsker.

Meld deg på vår digital-workshop her:


Praktisk informasjon:

  • Sted: 
  • Dato: 
  • Tid: 09:00 - 15.30
  • Pris: 4900 (pris er ekskl. mva) 

Workshop-innhold:

Innføring i Customer Experience og de seks emosjonelle driverne som danner grunnlaget for RDF-modellen. Deretter utforsker vi hver driver i detalj gjennom seks moduler:

  1. Modul 1: Bygge tillit – hvordan bli en mer pålitelig partner for dine kunder?
  2. Modul 2: Kundeforståelse – hvem er dine kunder og hva ønsker de egentlig?
  3. Modul 3: Kundens involvering – hvordan engasjerer du kundene dine mer effektivt?
  4. Modul 4: Kundens omsorg – hvordan kan du sørge for at kundene dine føler seg ivaretatt?
  5. Modul 5: Enkelhet – hvordan kan du gjøre det enkelt for kundene dine?
  6. Modul 6: Problemhåndtering – hvordan løser du problemer når ting går galt?

Hvorfor delta:

  • Få en dypere forståelse av hvordan RDF-modellen kan brukes til å skape en eksepsjonell kundeopplevelse.
  • Lær praktiske teknikker for å styrke kundeinteraksjoner.
  • Nettverk med andre deltakere og del erfaringer.
  • Ta med deg verdifull kunnskap og ferdigheter for å styrke kundeorienteringen i din organisasjon.


Skreddersydd workshop-tilbud:

Husk, vi tilbyr også denne workshopen som en privat og skreddersydd workshop for din bedrift. Kontakt oss for å diskutere mulige tilpasninger og planlegge en workshop som passer best for dine behov og tidsrammer.

Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr