Workshop for kundekontaktpersonell
Hvordan levere eksepsjonell kundeservice
For å levere eksepsjonell kundeservice, er det viktig å sette seg i kundens sted og forstå deres behov. Alle som interagerer med kunder, fra salgsrepresentanter til support-teamet, må være utrustet med den rette innsikten og verktøyene for å kunne gjøre nettopp dette. Hva om du kunne forbedre alle aspekter av kundeopplevelsen din ved å bruke et enkelt rammeverk?
Bli med på vår Customer Experience (CX) Workshop:
Allegro har skapt en engasjerende heldags interaktiv workshop som gir ditt kundekontakt-team den nødvendige kompetansen og verktøyene for å levere førsteklasses kundeservice og bygge sterke kundelojalitetsbånd. Gjennom vårt 'Relationship Drivers Framework' (RDF), inspirert av CX-Academy, men tilpasset det norske markedet, vil vi utforske og lære hvordan man forstår og anvender de seks følelsesmessige driverne for en vellykket kundeopplevelse.
Du er velkommen til å melde på så mange av dine ansatte som du ønsker.
Meld deg på vår digital-workshop her:
Praktisk informasjon:
- Sted:
- Dato:
- Tid: 09:00 - 15.30
- Pris: 4900 (pris er ekskl. mva)
Innføring i Customer Experience og de seks emosjonelle driverne som danner grunnlaget for RDF-modellen. Deretter utforsker vi hver driver i detalj gjennom seks moduler:
- Modul 1: Bygge tillit – hvordan bli en mer pålitelig partner for dine kunder?
- Modul 2: Kundeforståelse – hvem er dine kunder og hva ønsker de egentlig?
- Modul 3: Kundens involvering – hvordan engasjerer du kundene dine mer effektivt?
- Modul 4: Kundens omsorg – hvordan kan du sørge for at kundene dine føler seg ivaretatt?
- Modul 5: Enkelhet – hvordan kan du gjøre det enkelt for kundene dine?
- Modul 6: Problemhåndtering – hvordan løser du problemer når ting går galt?
Hvorfor delta:
- Få en dypere forståelse av hvordan RDF-modellen kan brukes til å skape en eksepsjonell kundeopplevelse.
- Lær praktiske teknikker for å styrke kundeinteraksjoner.
- Nettverk med andre deltakere og del erfaringer.
- Ta med deg verdifull kunnskap og ferdigheter for å styrke kundeorienteringen i din organisasjon.
Skreddersydd workshop-tilbud:
Husk, vi tilbyr også denne workshopen som en privat og skreddersydd workshop for din bedrift. Kontakt oss for å diskutere mulige tilpasninger og planlegge en workshop som passer best for dine behov og tidsrammer.
Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr