Optimalisering av digitale kundereiser
med menneskesentrert design

 En workshop for kunnskapsdeling og felles læring

cx_bilde7

Lær om metodikkene og verktøyene som vil hjelpe deg å optimalisere digitale kundeopplevelser.

Velkommen til vår spennende workshop om hvordan du kan optimalisere den digitale kundereisen.

Enten du er en bedriftseier, markedsfører eller jobber med kundeopplevelser, vil denne workshopen gi deg verdifull innsikt og praktiske verktøy for å forbedre kundereisen på digitale plattformer.

Lær om optimalisering av digitale kundereiser med en unik blanding av teori og praktiske verktøy. 

Meld deg på vår digital-workshop her:


Praktisk informasjon:

  • Sted: Digital
  • Dato: Tirsdag 12. desember 
  • Tid: 09:00 - 11.00
  • Pris: 1600 (pris er ekskl. mva) 

Innhold: Del 1


Få en innføring i CX (Customer Experience) og kundereiser

Vi vil først gå gjennom følgende punkter:

  • Hva Customer Experience og kundereisekartlegging er:  Utforsk betydningen av CX og forstå hvordan kartlegging av kundereiser kan forbedre opplevelser.
  • Introduksjon til den digitale kundereisen: Utforsk definisjonen, betydningen og viktigheten av å optimalisere kundereisen på digitale plattformer.
  • Grunnleggende begreper: Dykk ned i essensielle begreper som kanal, omnikanal, multikanal, UX, UI, UU og forstå deres betydning i CX-konteksten.
  • Menneskesentrert design for digital optimalisering: Hva er menneskesentrert design?
  • Fallgruver å være oppmerksom på: Identifiser og lær hvordan man unngår vanlige fallgruver i arbeidet med digitale kundereiser.

Innhold: Del 2


Få en innføring i kundereisekartlegging og optimalisering av digitale kundereiser.


  • Kartlegging av kundereisen med kort øvelse:  Vi bruker Customer journey management verktøy for å forstå opplevelsen og vurdere forbedringsmuligheter. 
  • Prinsipper for god brukeropplevelse og brukervennlighet: Utforsk viktige prinsipper for å skape en optimal brukeropplevelse på digitale plattformer, inkludert design, intuitiv navigasjon, tilgjengelighet og effektiv kommunikasjon.

Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr


Joanna_logoer_farge

Var det mange ukjente begrep her? Ta det med ro, du kommer til å kunne alt etter workshopen.

Meld deg på nå for å sikre deg en plass. Antallet plasser er begrenset, så ikke gå glipp av denne muligheten!

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Kontakt oss

Vi ser frem til å ønske deg velkommen til en interaktiv og inspirerende workshop.