8 steg til en kundesentrisk kultur

 En workshop for kunnskapsdeling og felles læring

cx_bilde13

Bli med på en interaktiv to-timers workshop  og oppdag hvordan du kan bygge en sterk kundesentrisk kultur som forbedrer kundeopplevelsen og styrker forretningensresultater.

cx_bilde5_original

Innhold: 


I denne workshopen vil vi gå gjennom følgende punkter:

  • Kultur og kundeopplevelse: Sammenheng og betydning.

  • 8 steg for å bygge en kundesentrisk kultur:

Lederskap: Ansvarsområder og ferdigheter.
Forståelsen av lederskapets rolle i en kundefokusert virksomhet.

Team-struktur: Sammensetning og ferdigheter.
Det holder ikke bare å ha et lag; hvordan dette laget er bygget opp er minst like viktig. Dette inkluderer å sikre at laget har et bredt spekter av ferdigheter som er rettet mot å understøtte arbeidet med kundeorientering.

Retning: Definere og tydeliggjøre forventninger til kundeorienteringsarbeidet.
Gi en klar definisjon av hva 'kundefokusert' betyr nettopp for din bedrift. Dette gir en veiviser som hjelper alle å forstå deres rolle og oppgaver.

Involvering: Få alle med på laget.
Å være kundefokusert er en bedriftsomfattende innsats som krever at alle er med.

Opplæring: Kundefokusert opplæring for alle.
Alle ansatte, uavhengig av deres rolle, bør få opplæring i hva det betyr å være kundefokusert i nettopp din bedrift, og hvordan de selv kan bidra til dette.

Myndiggjøring: Ta kundesentrerte valg.
Gi dine ansatte rom til å ta gode beslutninger ovenfor deres kunder. Dette kan både forbedre kundeopplevelsen og øke arbeidsgleden blant de ansatte.

Anerkjennelse og belønning: Feire gode handlinger.
Verdsettelse av gode handlinger, store som små, er viktig for å bygge en kultur der folk føler seg verdsatt. Dette vil på sikt styrke både arbeidsmoral og lojalitet.

Åpenhet: Skap en delingskultur
Stimuler til en kultur der både triumfer og utfordringer deles fritt. Dette gjør bedriften til en lærende organisasjon som kontinuerlig blir bedre på å tilby den beste kundeopplevelsen.

  • Q&A og diskusjon

Meld deg på vår digital-workshop her:


Praktisk informasjon:

  • Sted: Digital
  • Dato: 20.03. 2024
  • Tid: 09:00 - 11.00
  • Pris: 1600 (pris er ekskl. mva) 

 

Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr