Forbedring av kundereisen

Lær hvordan man kan generere nye ideer til kundereisen, med spillet CX-Factor,

og deretter metodene for å gjennomføre ideene.

cx_bilde6

Velkommen til en heldags interaktiv workshop som vil hjelpe deg med å identifisere områder hvor du kan forbedre kundeopplevelsen og øke verdiskapningen for din bedrift.

Vi vet at det ikke alltid er enkelt å levere det kundene forventer, spesielt når de møter din bedrift gjennom ulike kanaler og interaksjonspunkter.

Gjennom å spille CX-Factor-spillet, vil du bli bevisst på kundereisen din og få ny innsikt i hvordan du kan gi den beste opplevelsen til kundene dine.

Vi vil samle verdifulle ideer for økt kundetilfredshet. Deretter vil vi prioritere disse og velge én idé for realisering. Vi vil hjelpe deg med å lage en oppdragserklæring og prototype av ditt verdiforslag. Vi oppfordrer til å stille med minst to personer fra din bedrift.

cx_bilde5_original

Meld deg på workshop her:


Praktisk informasjon:

  • Sted: Drammen
  • Dato: 13. juni
  • Tid: 09:00 - 15.30
  • Pris: 4900 (pris er ekskl. mva) 

Workshopinnhold:

Kundereiser:

  • Introduksjon til kundereise, kanaler og treffpunkter


Tjenestedesignmetodikker og CX-verktøy:

  • Dykk ned i ulike metodikker som bruk av personas, kundereisekartlegging, Double Diamond designprosess og prototyping for å skape og implementere innovative CX-løsninger.


C
X-Factor:

  • Spill CX-Factor og bli bevisst på kundereisen din samtidig som du samler verdifulle ideer for å øke kundetilfredsheten.

Design-sprint:

  • Prioritering og valg av én idé: Velg en idé du ønsker å realisere og vi hjelper deg med å lage en oppdragserklæring for å definere mål og ambisjoner.
  • Kreativitet og problemløsning: Tenk kreativt rundt din idé og utforsk mulige løsninger.
  • Prototyping: Øv deg på å lage en enkel prototype av ditt idéforslag for å visualisere og teste konseptet.

 

Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr