Todagers CX-bootcamp

Øk din kompetanse i CX – med både teori og praktisk øvelse

cx_bilde19

Få stålkontroll på Customer Experience (CX) med Joanna Carr og co. Vår CX-bootcamp gir deg en teoretisk og praktisk workshop hvor du vil lære og utveksle erfaringer.

cx_bilde5_original

Denne bootcampen egner seg best for CX-ledere som er relativt nye i rollen og for andre ledere som tar del i det strategiske og daglige ansvaret for CX og/eller kundeorientering i din bedrift.

Deltagelsen vil gi deg det du trenger for å kick-starte og lykkes med deres CX-arbeid. Merk at dette også egner seg bra som en kick-start for nye CX-team og kan også gjennomføres privat hos din bedrift. Kontakt Joanna for mer info.

I løpet av disse to dagene vil vi kort fortalt lære deg hva CX innebærer, og fylle ryggsekken med disse temaene: CX-visjon, kundeløfter, CX-strategi, kundeinnsikt, kundereisekartlegging og CX-design.

Meld deg på nå for å sikre deg en plass! Antallet plasser er begrenset, så ikke gå glipp av denne muligheten.

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Kontakt oss.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen til en interaktiv og inspirerende workshop.

Meld interesse for å komme i god CX-form her:


Praktisk informasjon:

  • Sted: Drammen 
  • Dato: 25.04.2024: 09.00-16.00
  • Dato: 26.04.2024: 09.00-16.00
  • Pris: 8 000 kr (pris er ekskl. mva) 4 000 kr per ekstra ansatt fra samme bedrift.

Dag én: teori og praksis


Få en innføring i CX-metodikker, grunnpilarer og ansvarsroller

Vi går først igjennom disse punktene:

  • Hva er Customer Experience og Customer Experience Management?
  • Hva betyr CX for verdiskaping i bedrifter?
  • Grunnleggende begreper
  • Rollebeskrivelser og ansvarsområder


Deretter får du en innføring i tre grunnpilarer innen CX:

  1. Strategi og planlegging:

    - Innføring i CX-grunnmuren: Få en introduksjon til en optimal CX-grunnmur

    -  Lær verdien av en tydelig CX-visjon for din organisasjon.

    - Fra strategisk CX til operativ CX: Utforsk overgangen fra strategisk tenkning rundt CX til praktisk implementering av CX-initiativer på operativt nivå.

  2. Mennesker og kultur:
     

    - Hvordan skape engasjement og bygge en kundeorientert kultur: Utforsk metoder for å skape engasjement blant ansatte og bygge en kultur som er fokusert på å tilfredsstille kundenes behov.

  3. Kundeforståelse og data:

    - Metoder for å lytte til dine kunder og bringe deres stemme inn i bedriften.

Dag to: teori og praksis


Få en innføring i Kundereisekartlegging og CX-design. 

Dette går vi gjennom: 

4. Kundereiser:
 

- Introduksjon og metoder: Få en innføring i hvordan du kartlegger kundereisen og identifiserer viktige treffpunkter og muligheter for forbedring.


5. CX-designmetodikker:
 

- Kundereiser og tjenestedesign: Utforsk CX-designkonseptet og lær hvordan tjenestedesign kan bidra til å skape enestående kundeopplevelser.

Deretter spille vi CX-factor 

CX-Factor:

- CX-Factor-spillet: Spill CX-Factor og bli bevisst på kundereisen din samtidig som du samler verdifulle ideer for å øke kundetilfredsheten.

Var det mange ukjente begrep her? Ta det med ro, du kommer til å kunne alt etter workshopen.

Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr