Todagers CX-bootcamp
Øk din kompetanse i CX – med både teori og praktisk øvelse
Få stålkontroll på Customer Experience (CX) med Joanna Carr og co. Vår CX-bootcamp gir deg en teoretisk og praktisk workshop hvor du vil lære og utveksle erfaringer.
Denne bootcampen egner seg best for CX-ledere som er relativt nye i rollen og for andre ledere som tar del i det strategiske og daglige ansvaret for CX og/eller kundeorientering i din bedrift.
Deltagelsen vil gi deg det du trenger for å kick-starte og lykkes med deres CX-arbeid. Merk at dette også egner seg bra som en kick-start for nye CX-team og kan også gjennomføres privat hos din bedrift. Kontakt Joanna for mer info.
I løpet av disse to dagene vil vi kort fortalt lære deg hva CX innebærer, og fylle ryggsekken med disse temaene: CX-visjon, kundeløfter, CX-strategi, kundeinnsikt, kundereisekartlegging og CX-design.
Meld deg på nå for å sikre deg en plass! Antallet plasser er begrenset, så ikke gå glipp av denne muligheten.
Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Kontakt oss.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen til en interaktiv og inspirerende workshop.
Meld interesse for å komme i god CX-form her:
Praktisk informasjon:
- Sted: Drammen
- Dato: 25.04.2024: 09.00-16.00
- Dato: 26.04.2024: 09.00-16.00
- Pris: 8 000 kr (pris er ekskl. mva) 4 000 kr per ekstra ansatt fra samme bedrift.
Dag én: teori og praksis
Få en innføring i CX-metodikker, grunnpilarer og ansvarsroller
Vi går først igjennom disse punktene:
- Hva er Customer Experience og Customer Experience Management?
- Hva betyr CX for verdiskaping i bedrifter?
- Grunnleggende begreper
- Rollebeskrivelser og ansvarsområder
Deretter får du en innføring i tre grunnpilarer innen CX:
- Strategi og planlegging:
- Innføring i CX-grunnmuren: Få en introduksjon til en optimal CX-grunnmur
- Lær verdien av en tydelig CX-visjon for din organisasjon.
- Fra strategisk CX til operativ CX: Utforsk overgangen fra strategisk tenkning rundt CX til praktisk implementering av CX-initiativer på operativt nivå.
- Mennesker og kultur:
- Hvordan skape engasjement og bygge en kundeorientert kultur: Utforsk metoder for å skape engasjement blant ansatte og bygge en kultur som er fokusert på å tilfredsstille kundenes behov.
- Kundeforståelse og data:
- Metoder for å lytte til dine kunder og bringe deres stemme inn i bedriften.
Dag to: teori og praksis
Få en innføring i Kundereisekartlegging og CX-design.
Dette går vi gjennom:
4. Kundereiser:- Introduksjon og metoder: Få en innføring i hvordan du kartlegger kundereisen og identifiserer viktige treffpunkter og muligheter for forbedring.
5. CX-designmetodikker:
- Kundereiser og tjenestedesign: Utforsk CX-designkonseptet og lær hvordan tjenestedesign kan bidra til å skape enestående kundeopplevelser.
Deretter spille vi CX-factor
CX-Factor:
- CX-Factor-spillet: Spill CX-Factor og bli bevisst på kundereisen din samtidig som du samler verdifulle ideer for å øke kundetilfredsheten.
Var det mange ukjente begrep her? Ta det med ro, du kommer til å kunne alt etter workshopen.
Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr