KI og kundeorientering – bruksområder og tankesett
En workshop for kunnskapsdeling og felles læring
Bli med oss på en spennende og interaktiv to-timers digital workshop om kunstig intelligens (KI) og kundeorientering.
Utforsk bruk av ChatGPT og kunstig intelligens (KI) i CX-arbeid. Lær hvordan KI benyttes i arbeid med kundeopplevelse og få innsikt i konkrete brukstifeller som sentimentanalyse, personalisering og kunnskapshåndtering.
Dette vil du lære om og ta med deg videre etter denne workshopen:
- Hvorfor og hvordan generativ KI kan påvirke kundeorienteringen
- Bruksområder for generative KI i CX-arbeidet
- Hvordan evaluere disse teknologiene for din virksomhet
Meld deg på vår digital-workshop her:
Praktisk informasjon:
- Sted: Digital
- Dato: 3. juli 2024
- Tid: 09:00 - 11.00
- Pris: 1600 (pris er ekskl. mva)
Eksempler på hvordan KI kan brukes til kundeorientering:
- Direkte kundeorientert KI: oppdag hvordan KI kan effektivisere direkte kommunikasjon og kunnskapsdeling med kundene dine.
- KI som bedriftsverktøy: utforsk hvordan KI kan forbedre kommunikasjonen mellom bedriften og kundene ved hjelp av funksjoner som forstår, komponerer, foreslår og oppsummerer.
- Hva skal du som CX-leder gjøre nå?
- Q&A og Diskusjon
Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr