KI og kundeorientering – bruksområder og tankesett

 En workshop for kunnskapsdeling og felles læring

cx_bilde3

Bli med oss på en spennende og interaktiv to-timers digital workshop om kunstig intelligens (KI) og kundeorientering.

Utforsk bruk av ChatGPT og kunstig intelligens (KI) i CX-arbeid. Lær hvordan KI benyttes i arbeid med kundeopplevelse og få innsikt i konkrete brukstifeller som sentimentanalyse, personalisering og kunnskapshåndtering. 

Dette vil du lære om og ta med deg videre etter denne workshopen:

  • Hvorfor og hvordan generativ KI kan påvirke kundeorienteringen
  • Bruksområder for generative KI i CX-arbeidet
  • Hvordan evaluere disse teknologiene for din virksomhet

 

769

Meld deg på vår digital-workshop her:


Praktisk informasjon:

  • Sted: Digital
  • Dato: 3. juli 2024
  • Tid: 09:00 - 11.00
  • Pris: 1600 (pris er ekskl. mva) 

Innhold:


I denne workshopen vil vi gå gjennom følgende punkter:

  • Introduksjon til KI
  • Utforskningen av ChatGPT og dens bruksområder
  • Hvordan KI påvirker kundeopplevelser og -interaksjoner
  • Muligheter og utfordringer med å implementere KI i kundeorienteringen

Eksempler på hvordan KI kan brukes til kundeorientering:

  • Direkte kundeorientert KI: oppdag hvordan KI kan effektivisere direkte kommunikasjon og kunnskapsdeling med kundene dine.
  • KI som bedriftsverktøy: utforsk hvordan KI kan forbedre kommunikasjonen mellom bedriften og kundene ved hjelp av funksjoner som forstår, komponerer, foreslår og oppsummerer.
  • Hva skal du som CX-leder gjøre nå?
  • Q&A og Diskusjon

Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr