CX- og tjenestedesign i offentlige organisasjoner

 En workshop for kunnskapsdeling og felles læring

 

cx_bilde2

Få stålkontroll på kundeopplevelser (Customer Experience/CX) og tjenestedesign med Joanna Carr.

Vår digitale workshop er både teoretisk og praktisk i tilnærmingen. 

tjeneste_design

Folk har høye forventninger til offentlige tjenesteleverandører i dagens bilde. De forventer opplevelser som gjør livet enklere, mer effektivt og mer trivelig. Du kjenner deg sikkert igjen i dette som privatperson. 

Tech-drevne bedrifter setter standarden for hva som er teknisk mulig, og med regjeringer som pålegger organisasjoner å gjøre det bedre for forbrukerne, blir forbrukerforventningene en drivkraft som påvirker alle sektorer. Dette betyr at det offentlige også må innhente nye fagkunnskaper innen tjenestedesign og CX for å kunne tenke og handle annerledes, og sette forbrukerens opplevelse i sentrum av beslutningsprosessene.

Meld interesse her:


Praktisk informasjon:

  • Sted: Digital
  • Dato: 8. mai 2024 
  • Tid: 09:00 - 11.00
  • Pris: 1600 (pris er ekskl. mva) 

Innhold: Del 1


Få en innføring i CX-metodikker, grunnpilarer og ansvarsroller.
Få en innføring i metodikker inne CX- og tjenestedesign.

Vi går først igjennom disse punktene:

  • Hva Customer Experience og tjenestedesign er
  • Hva dette betyr for verdiskaping
  • Grunnleggende begreper
  • Fallgruver å passe seg for

Innhold: Del 2


Få en innføring i CX- og tjenestedesignmetodikker for offentlige organisasjoner: Tjenestekartlegging og CX-design.

Tjenestereiser:

  • Introduksjon og metoder: Dykk ned i hvordan du, på en grundig måte, kartlegger tjenestereiser og identifiserer viktige treffpunkter og muligheter for forbedring.
  • Tjenestereise og tjenestedesign: Utforsk konseptet med tjenestereise og lær hvordan tjenestedesign kan bidra til å skape enestående kundeopplevelser.


CX-designmetodikker:

  • Tjenestedesignmetodikker og verktøy: dykk dypere inn i ulike metodikker som bruk av personas, kundereisekartlegging, Double Diamond-designprosess og prototyping for å skape og implementere innovative CX-løsninger.

Joanna_logoer_farge

Var det mange ukjente begrep her? Ta det med ro, du kommer til å kunne alt etter workshopen.

Meld deg på nå for å sikre deg en plass. Antallet plasser er begrenset, så ikke gå glipp av denne muligheten!

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Kontakt oss

Vi ser frem til å ønske deg velkommen til en interaktiv og inspirerende workshop.

Her kan du finne flere workshops og lese om vår kursholder, Joanna Carr